Istoricul clientului şi a facturilor lui

Funcţionalitatea de istoric a datelor clientului, a facturilor şi a chitanţelor a fost adăugată în aplicaţia Agraf pentru a putea menţine o consistenţă din punct de vedere contabil printre documentele generate.

Odată ce o factură sau o chitanţă a fost emisă (chiar dacă a fost ulterior anulată), ea va conţine datele clientului care existau în momentul respectiv în aplicaţie, chiar dacă ele au fost modificate pentru facturile ulterioare.

Acelaşi caz se aplică şi în momentul ştergerii unui client. Atât timp cât factura a fost emisă, ea va rămâne cu datele care existau în acel moment pentru clientul respectiv.

Această funcţionalitate nu se aplică pentru facturile sau chitanţele cu statusul de “Ciornă” , care nu au fost încă emise.

Exemplu de funcţionare:

Ai adăugat un client cu numele de Albina SRL în data de 10.

În data de 12 ai emis clientului o factură. Aceasta va avea seria 100.

Pe data de 20 clientului i s-a schimbat denumirea în Albinuta SRL.

Pe data de 22 ai mai emis o factură clientului, de această dată cu denumirea nouă. Acestă factură are seria 101.

În lista ta de facturi factura cu seria 100 din data de 12 va apărea facturată către clientul Albina SRL, iar factura cu seria 101 din data de 22 va apărea facturată către clientul Albinuta SRL.

Deşi datele cele mai recente pentru acest client spun că denumirea lui este Albinuţa SRL, factura care a fost generată pe denumirea veche va rămâne la acea denumire. Acest lucru este necesar din punct de vedere contabil.

Foloseşte-o gratis

Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf

Ştergerea unui client Adăugarea unui cont bancar nou