Despre aplicaţia Agraf
Agraf este o aplicaţie online pentru generarea, administrarea şi exportarea facturilor, chitanţelor şi a clienţilor.
Aplicaţia Agraf vine să răspundă la nevoia tot mai mare a companiilor, fie ele mici, mijlocii sau mari, de a ţine o evidenţă precisă şi completă a înregistrărilor lor contabile, scăpând astfel de una din bătăile de cap birocratice cu care se confruntă zilnic.

Am gândit aplicaţia pentru a fi accesibilă online, să poată fi folosită rapid de oricine şi de oriunde, fie la birou, acasă sau în vizită la vreun client.
Agraf vine în ajutor atât companiilor şi clienţilor lor, cât şi contabililor, acestora din urmă uşurându-le munca de gestiune a clienţilor, centralizându-le datele într-un singur loc şi punându-le la dispoziţia lor în doar câteva click-uri.
Nu există costuri din partea Agraf pentru companii şi contabili şi acest lucru nu se va schimba, fiind garantat de pachetul “Gratis pentru totdeauna”. Am făcut aplicaţia pentru a putea da oricărei companii din România o şansă egală şi pentru a oferi acces uşor la instrumente de business moderne.
Am dezvoltat aplicaţia Agraf având în prim-plan utilizatorul şi am făcut-o uşor de învăţat şi utilizat, dar în acelaşi timp să poată oferi facilităţile de care este nevoie.
Acest ghid are scopul să te ajute să stăpâneşti complet aplicaţia, aşa încât problemele contabile să îţi răpească cât mai puţin timp. Accesează meniul din stânga pentru a ajunge la secţiunea dorită.
Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf