Ștergerea unui client

Operaţiunea de ştergere a unui client nu este prea folosită în aplicaţia Agraf, în cazul unor date greşite vei putea foarte uşor să faci modificările necesare.

Ștergerea unui client · Ghidul Agraf

Funcţionalitatea de ştergere a fost adăugată pentru a-ţi oferi posibilitatea de curăţenie a listei sau a aplicaţiei, deşi acest caz este extrem de rar.

Din meniul din partea stângă a aplicaţiei apasă butonul denumit “Clienţi”. Acesta te va duce în lista de vizualizare a clienţilor.

Din listă, selectează clientul pe care vrei să îl ştergi şi apasă link-ul de pe numele acestuia. Acesta te va duce în modul de vizualizare al clientului.

Dacă totuşi eşti sigur că vrei să ştergi clientul, la capătul listei ce conţine detaliile clientului vei găsi butonul “Șterge”.

Odată apăsat butonul, vei fi întâmpinat de un mesaj final de confirmare a ştergerii, iar după confirmare clientul va fi şters definitiv, iar tu vei fi readus în lista de clienţi.

Atenţie - odată şters, clientul va fi pierdut definitiv, dar dacă ai creat şi emis facturi în trecut către acest client, facturile vor exista încă în sistem (fapt corect din punct de vedere contabil). Pentru mai multe detalii vezi pagina de istoric al clientului şi a facturilor lui.

Foloseşte-o gratis

Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf

Modificarea unui client Istoricul clientului și a facturilor lui