Detalii despre interfaţa aplicaţiei
Interfaţa aplicaţiei Agraf este împărţită în patru zone mari şi câteva secţiuni mai mici. Următoarea parte le va explica în detaliu pe fiecare.
Bara principală şi secundară
Sunt cele două bare care sunt vizibile în partea de sus a aplicaţiei, una albastră, iar cealaltă albă.

Bara principală (cea de culoare albastră) conţine logo-ul Agraf şi detaliile legate de utilizatorul autentificat momentan, plus acces la meniul dropdown ce conţine setările profilului, setările companiei şi link-ul de ieşire din aplicaţie.
Bara secundară (cea de culoare albă), aflată direct sub bara principală, are momentan rolul de a oferi utilizatorului denumirea companiei curente sub care operează înregistrările contabile.
Meniul din stânga
Meniul din stânga al ferestrei este zona care conţine butoanele şi link-urile către toate secţiunile curente ale aplicaţiei.

Primul buton din listă este un buton scurtătură pentru a crea o factură, o chitanţă, sau un client nou şi care are rolul de a te duce la ecranul de introducere a unui document nou.
Următoarele link-uri sunt cele care fac legătura cu lista de vizualizare a facturilor, lista de vizualizare a chitanţelor, lista de vizualizare a clienţilor şi către setările profilului utilizatorului.
Zona principală (Zona de lucru)
Zona principală a aplicaţiei este reprezentată de toată partea dreaptă a ecranului, mărginită în partea de sus de barele de lucru, în stânga de meniul de acces, iar în partea de jos de partea de subsol a aplicaţiei.

În acestă zonă vei lucra cu toate uneltele şi funcţionalităţile aplicaţiei - de la introducerea şi editarea facturilor, la introducerea şi editarea chitanţelor, vizualizarea chitanţelor şi a facturilor, adăugarea, administrarea şi vizualizarea clienţilor şi setarea profilului şi a datelor utilizatorului şi ale companiei.
Titlul paginii
Este prima linie din interiorul zonei de lucru şi are rolul de a te ghida prin aplicaţia Agraf, asigurându-te tot timpul de secţiunea în care te afli sau în care faci modificări.

Bara de notificări
E o zonă specială în care vor apărea mesaje de stare sau notificări din aplicaţie. Aici vor apărea mesajele de eroare sau de succes in urma modificării setărilor sau în cazul în care sunt notificări referitoare la aplicaţia Agraf.

Tab-uri
Apar doar în secţiuni cu conţinut similar, dar care trebuie să fie grupat împreună. Exemple de secţiuni unde apar tab-urile sunt Profilul, Setările sau Administrarea clienţilor.

Navigare
Pe paginile de tip listă (listă facturi, listă clienţi), în partea de jos a zonei de lucru vei observa butoane de navigaţie şi numere de pagină. Acestea au rolul de a împărţi pagina în cazul în care conţinutul ei este prea mare.

Numărul de linii pe o pagină se poate schimba din “setările utilizatorului”.
Butoane
Sub fiecare secţiune unde poţi modifica, edita sau introduce date, vei găsi o linie cu două sau mai multe butoane. Ele au rolul de salvare sau anulare a modificărilor, sau în anumite cazuri, şi de ştergere.

De obicei, butoanele urmează un standard: butoanele de salvare/editare în partea stângă, butoanele de anulare/ştergere în partea dreaptă.
Subsolul (footer-ul)
Subsolul este zona reprezentată de ultima linie de pe paginile de lucru şi are rol de informare şi de legătură cu alte părţi ale aplicaţiei şi cu ale website-ului www.agraf.ro.

Acestă zonă conţine şi link-ul către formularul de Feedback, unde te invităm să ne spui părerile tale legate de aplicaţie, de funcţionalităţile ei, de erorile întâlnite sau ce consideri tu că ar trebui îmbunătăţit.
Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf