Adăugarea unui client nou la crearea facturii

Pe lânga zona de lucru destinată clienţilor, în aplicaţia Agraf se mai pot adăuga clienţi şi direct în momentul în care creezi o factură nouă. Această metodă este o metodă de import automată a clienţilor, o metodă care este încă experimentală.

Adăugarea unui client nou la crearea facturii · Ghidul Agraf

Întră în ecranul de creare a unei facturi noi, apăsând butonul “Factură nouă” din meniul din stânga al aplicaţiei.

La zona de alegere a unui client nou, în dreapta ei, vei găsi un buton denumit “Adaugă un client nou”.

Apăsându-l, te va duce într-o versiune de adăugare client minimizată, dar cu aceleaşi câmpuri ca şi meniul din zona principală de adăugare clienţi.

Odată introdus CUI-ul companiei, aplicaţia va încerca să preia automat datele companiei.

În tot acest timp vei vedea o animaţie de încărcare, iar zona de editare îţi va fi blocată.

După importul automat al datelor, verifică acurateţea lor şi dacă crezi că e nevoie, fă modificările necesare.

În cazul în care datele nu au putut fi preluate automat, continuă şi completează-le manual.

După ce ai terminat, apasă butonul “Salvează”, iar datele clientului vor fi încărcate pe factură.

La fel, şi în cazul unui client persoană fizică, datele pot fi adăugate direct de pe factură, singurul pas în plus va fi schimbarea modului clienţilor în persoane fizice (prin apăsarea butonului “Client persoană fizică”) şi abia apoi apăsarea butonului “Adaugă o persoană nouă“.

Atenţie, datele clientului vor fi salvate definitiv în aplicaţia Agraf doar în momentul în care factura este generată cu succes prin apăsarea butonului “Salvare”, în caz contrar datele clintului vor fi pierdute.

Foloseşte-o gratis

Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf

Ştergerea unui cont bancar Companie neplătitoare de TVA