Modificarea unui client

Modificarea unui client din aplicaţia Agraf este similară cu procedura de adăugare a unui client nou, singura diferenţă fiind câmpurile, care vor fi deja precompletate cu datele introduse anterior de tine.

Modificarea unui client · Ghidul Agraf

Din meniul din partea stângă a aplicaţiei apasă butonul “Clienţi”. Acesta te va duce în lista de vizualizarea clienţilor.

De acolo, selectează clientul pe care vrei să-l modifici şi apăsă butonul “Editează clientul”, din capătul liniei.

Ca o alternativă, vei putea să intri în modul de vizualizare al clientului dând click pe link-ul de pe numele lui, iar de acolo să apeşi butonul “Modifică”.

Ca şi la adaugarea unui client nou, vei avea aceleaşi câmpuri disponibile (depinzând de tipul clientului), pe care le vei putea modifica aşa cum doreşti.

După ce ai modificat datele (la fel, completarea lor este opţională, dar pentru a fi corecte din punct de vedere contabil îţi recomandăm să le completezi cât mai detaliat) apasă butonul “Salvează”, iar modificările tale vor fi salvate, iar tu vei trece în modul de vizualizare al clientului.

Totodată, vei primi şi un mesaj ce îţi va confirma modificarea cu succes a clientului tău.

Atenţie - În cazul în care ai emis o factură cu datele vechi a clientului, ea va rămâne cu ele neschimbate (corect din punct de vedere contabil), datele noi ale clientului vor apărea doar pe facturile viitoare. Pentru mai multe detalii vezi pagina de istoric al clientului şi a facturilor lui.

Foloseşte-o gratis

Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf

Lista de clienţi Ştergerea unui client