Crearea unei dispoziţii noi

Pentru a ajunge în pagina de adăugare a dispoziţiilor de plată/încasare selectează, din meniul din partea stângă a aplicaţiei, opţiunea “Dispoziţii”. Acesta te va duce în lista de vizualizare a dispoziţiilor.

Lângă titlul paginii vei avea un buton “Dispoziţie nouă”. O dată ce îl apeşi vei trece în modul de adăugare a unei dispoziţii de plată/încasare noi.

Crearea unei dispoziţii · Ghidul Agraf

În primul rând poţi alege tipul dispoziţiei pe care doreşti să il faci: de plată sau de încasare.

Dacă dispoziţia se numerotează automat, câmpurile Număr şi Dată vor fi dezactivate, dar ai opţiunea de a merge în setările companiei şi de a modifica acest lucru. (Link-ul către setări apare în momentul în care treci cursorul mouse-ului peste unul dintre aceste două câmpuri).

Beneficiarul/plătitorul - Din listă, selecteză o persoană disponibilă. Vei putea să îi vezi detaliile dând click pe numele ei, sau vei putea să-i modifici datele apăsând butonul “Modifică persoana”.

Dacă te-ai răzgândit şi vrei să alegi altă persoană apăsă pe butonul “Selectează altă persoană” şi vei fi readus la lista de selecţie a persoanelor.

Atenţie, datele modificate pentru o persoană vor fi salvate definitiv doar în momentul salvării cu succes a dispoziţiei. Aceste date se pierd în cazul în care renunţi la dispoziţie.

Funcţia persoanei, scopul încasării/plăţii precum şi suma, sunt câmpuri care se completează manual.

Pentru a salva dipoziţia apasă pe butonul “Salvează dispoziţia” pe care îl găseşti în josul paginii, la sfârşitul zonei principale de lucru.

Odată salvată, dispoziţia va apărea în modul de vizualizare.

De asemenea, modificarea, emiterea sau anularea ei va fi făcută la fel ca la chitanţă şi factură, cu ajutorul butoanelor disponibile pe pagina de vizualizare.

Foloseşte-o gratis

Convinge-te singur cât e de uşor să emiţi facturi online cu aplicaţia Agraf

Exportarea unei chitanţe Numerotarea unei dispoziţii